Aplankyk mūsų facebook'e
Sėkmė dažniausiai aplanko tuos, kurie meta iššūkį ir veikia. O nedrąsiems, nuolatos bijantiems pasekmių, ji retai teatsisuka.
J.Nehru

Stažuotė Kipre

Leonardo da Vinčio programos mobilumo projektas
"Žuvis ir jūros gėrybės Baltoskandijos ir Viduržemio šalių virtuvėse"
Nr. LLP-LdV-IVT-2007-LT-0027,

Grupė mūsų mokyklos mokinių: Valentinas Baranovskis, Edvardas Gulbickis, Rimas Račius, Vitalij Volodko, Balbieriškio ir Vilkijos ž.ū. mokyklų mokiniai: Irma Abramavičiūtė, Lina Leimontaitė, Laura Kuzminskaitė, Laura Augytė, nuo 2008 m. vasario 16 d. iki kovo 09 d. dirbo viename iš didžiausių Kipro turistinių miestų Larnakoje. Mes atlikome praktiką 4 žvaigždučių viešbučio "Sun Hall" restorane ir "Stone Grill" restorane.

Stažuotės Kipre, pagal Leonardo da Vinci projektą Nr. LLP-LdV-IVT-2007-LT-0027 "Žuvis ir jūros gėrybės Baltoskandijos ir Viduržemio šalių virtuvėse", tikslai:

• Susipažinti ir išmokti gaminti, serviruoti bei patiekti Kipro bei kitų Viduržemio jūros šalių žuvies ir jūros gėrybių patiekalus;
  • Patobulinti šnekamosios ir profesinės anglų kalbos įgūdžius, išmokti pagrindinių graikiškų mandagumo frazių ir profesinės kalbos žodžių;
  • Susipažinti su Kipro kultūra, papročiais, gyvenimo būdu, užmegzti draugiškus profesinius santykius su savo specialybės atstovais Kipre, dirbti tarptautinėje komandoje.

Mūsų įspūdžiai:

• darbas buvo įdomus, gaminome Kipro virtuvės patiekalus: įvairias salotas, šaltus užkandžius, karštus patiekalus, sriubas ir desertus. Taip pat susipažinome su vyno patiekimo ir gėrimo tradicijomis Kipre, patiekalų puošimo ir serviravimo subtilybėmis. Susipažinome su Kipro virtuve, šiuolaikinėmis tendencijomis maisto gaminime, bei išmokome keletą mandagumo frazių,bei profesinių žodžių graikų kalba;
  • mes ne tik dirbome, bet ir turiningai leidome laisvalaikį: susipažinome su ilga ir įdomia Kipro istorija, tradicijomis, papročiais. Aplankėme žymiausius pietinės pakrantės turistinius miestus - kurortus Lemesos, Pafos. Aplankėme Afroditės gimtąsias vietas. Pamatėme Kipro sostinę - Nikosiją, kur apsilankėme ir susipažinome su šio projekto priimančia mokykla - "Technical School Makarios III". Nepamirštama kelionė į Trudos kalnus, kur aplankėme (1500 m virš jūros lygio) garsųjį Kykos vienuolyną, kuris žinomas jau nuo XI amžiaus.

Vienu žodžiu - derinome įdomų darbą su turininga Kipro pažintimi!